ПОПАСНЯНСЬКИЙ ЗДО № 1 "

Наші контакти: 93301,Луганська область.м. Попасна вул. Овражна ,1        тел: 0672870321; e-mail: mega-kinder-sad1@ukr.net  ;


Вы вошли как Гость | Группа "Гости"Приветствую Вас, Гость

ВИХОВАТЕЛЬ-МЕТОДИСТ: АНТІПОВА ОКСАНА ІВАНІВНА

ОСВІТА: 1. АРТЕМІВСЬКЕ ПЕДАГОГІЧНЕ УЧИЛИЩЕ

СПЕЦІАЛЬНІСТЬ: "ДОШКІЛЬНЕ ВИХОВАННЯ"

КВАЛІФІКАЦІЯ: ВИХОВАТЕЛЬ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ

2. ЛУГАНСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ ІМ.Т.ШЕВЧЕНКА

СПЕЦІАЛЬНІСТЬ: ДОШКІЛЬНА ОСВІТА

КВАЛІФІКАЦІЯ: БАКАЛАВР ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ, ВИХОВАТЕЛЬ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ

Антіпова Оксана Іванівна, вихователь-методист Попаснянського ДНЗ№1 у складі групи із Луганщини відвідала VI Робочу нараду з питань апробації та впровадження курсу «Культура добросусідства» в закладах освіти України, яка проходила з 17 – 19.01.2019 року у м.Харків (Бізнес-центр «Соляріс»).

Оксана Іванівна розповідала про досвід роботи педагогів Попаснянського ДНЗ№1 щодо впровадження в роботу закладу інтегрованого курсу «Культура добросусідства» - «Майстер-клас «Граючи навчаємо»: накопичення інформаційного та методичного матеріалу щодо інтегрованого курсу «КД» за такими розділами:

І розділ: Природа Попаснянщини ( Луганщини) – сезонні зміни в природі, флора, дерева, чагарники і напівчагарники, квіти, дикорослі трав’янисті рослини, гриби, фауна, Червона книга.

ІІ розділ: Люди, які проживають в Попаснянському районі (Луганській області)

  • Традиційні та сучасні культури (українська народна іграшка, бісероплетіння, гончарство, вишивка, художнє плетіння)
  • Історія людей, пам’ятники архітектури (почесні громадяни міста Попасна, вулиці міста, пам’ятники.
  • Художня література (усна народна творчість, твори класичної та сучасної літератури про Попаснянщину, поети та письменники міста Попасна, дидактичні та рухливі ігри, ігри-драматизації, сюжетно-рольові ігри; народні свята.
  • Велика Вітчизняна Війна
  • Музика (перелік музичних творів з розділу «Музично-ритмічні рухи» (вправи, танці,ігри), твори для слухання та пісні.
  • Релігії (християнство, християни віри євангельської, п’ятидесятничество, християни-баптисти, єгова)

ІІІ розділ: Робота з родиною (форми роботи дошкільного закладу із сім’єю)

ІV розділ: Література.

До кожного розділу підібрано додатки, а саме:

  • Конспекти занять
  • Фотоматеріали рослин і тварин, грибів, плазунів, птахів, комах
  • Фотоматеріали пам’ятників
  • Фотоматеріали та дані із біографії видатних людей міста Попасна
  • Підібрано музичні твори для дітей всіх вікових груп, опис народних свят з їх особливостями
  • Опис форм роботи з батьками
  • Виготовлено дидактичні ігри та наочний матеріал Підібрано загадки, прислів’я та приказки, казки та оповідання, вірші та прозу

та «Презентація лепбука «Подорож Луганщиною» для дітей старшого дошкільного віку як інструмента реалізації програми «Український віночок. Луганщина» курсу «Культура добросусідства»».

Мета : поглибити знання дітей про Луганщину, розширити уявлення про Державні символи Луганської області, Попаснянського району, міста Попасна (герб та прапор). Поповнити знання дітей про пам’ятки Луганщини та назви міст, які входять до складу Луганської області. Збагачувати досвід дошкільників цікавими фактами з життя почесних громадян міста Попасна. Уточнити знання про рослинний та тваринний світ нашого краю. Формувати вміння робити елементарні висновки, вміння міркувати. Розвивати пізнавальний інтерес. Соціальну активність вихованців, діалогічне мовлення дітей, спостережливість, увагу, мислення, пам’ять.

Виховувати почуття патріотизму, любові до рідного краю, спонукати до осмислення того, що кожна людина є частиною своєї Батьківщини.

Комунальний заклад «Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок)№1 комбінованого типу Попаснянської районної ради Луганської області

  • завідувач Песцова Ольга Миколаївна

Педколектив закладу є переможцем обласного етапу Всеукраїнського конкурсу-огляду на кращий стан фізичного виховання в дошкільних навчальних закладах у 2018 році. На конкурс представлено презентацію заняття щодо фізичного розвитку дітей старшого дошкільного віку «Подорож до лісу».

Пріоритетним напрямком роботи Попаснянського ДНЗ№1 є збереження та укріплення психічного, фізичного та духовного здоров’я дітей дошкільного віку шляхом використання інноваційних технологій. Для рішення завдань з фізичного виховання та оздоровлення дітей дошкільного віку педагогами закладу використовуються сучасні інноваційні технології з фізичного виховання дошкільнят:

  • Дихальна гімнастика
  • Звукова гімнастика
  • Психогімнастика (вправи, ігри, етюди, пантоміми)
  • Ігровий стретчинг
  • Фітболгімнастика
  • Пальчикова гімнастика

За останні роки педагогами дошкільного закладу активно застосовуються в практиці роботи профілактично заходи:

  • Ароматерапія (ароматизація приміщення)
  • Босоходіння
  • Вологе обтирання
  • Використання «Ризького методу» загартування

Методичні рекомендації щодо обладнання майданчика для дітей раннього віку

(вихователь-методист ДНЗ № 1 м.Попасна, Луганської обл. 

Антіпова Оксана Іванівна)

 

Майданчик для дітей раннього віку облаштовують на південному боці, яку добре прогріває сонце. Дуже важливо розмістити на майданчику так звану зелену зону, тому що озеленення ділянки - це чинник естетичного , розумового, фізичного та морального виховання дітей. Зелені зони збагачують повітря киснем, забезпечують тепловий мікроклімат, захищають територію від пилу та шуму.

На ділянці влаштовують невеличкі квітники. Квіти висаджують невеличкими групами, щоб дітям було зручно розглядати їх.

Значну роль в озелененні ділянки відіграє газонне покриття, засіяне стійкими трав’яними сумішами в поєднанні з однорічними та багаторічними рослинами в загальному квітнику, на клумбах. Вимощені доріжки різноманітних форм та невеличкі огорожі допомагають організувати оформлення газонів, зберегти їх від витоптування.

На ділянці  для дітей раннього віку передбачаються стаціонарні пісочниці, столики для ігор, лавки, обладнання для рухової діяльності, обладнання для профілактики пласкої стопи, гойдалки, обладнання для ігор із м’ячем, смуга перешкод ( у вигляді різноманітних доріжок, вкопаних пнів ,виробів із гумових покришок).

Майданчик для дітей раннього віку – це динамічний і змінний простір, який забезпечує рухові і пізнавальні потреби кожного малюка. Вдало організоване, воно дає можливість об’єднувати дітей у групи за здібностями та можливостями; заохочувати дітей до різних видів діяльності , що сприяє швидкому пізнанню малятами навколишнього світу; розвивати допитливість, спостережливість, рухову активність, можливість спілкуватись з однолітками.

 

МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО СТВОРЕННЯ РОЗВИВАЛЬНОГО СЕРЕДОВИЩА  ДЛЯ ДІТЕЙ РАННЬОГО ВІКУ

 (вихователь-методист ДНЗ № 1 м.Попасна, Луганської обл.

 Антіпова Оксана Іванівна)

Розвивальне предметне середовище – це сукупність умов, які забезпечують різнобічний розвиток дітей; це система матеріальних об’єктів  їхньої діяльності. Створення у групі раннього віку повноцінного розвивального предметно – ігрового середовища та забезпечення відповідної позиції вихователя в організації діяльності дітей – провідний засіб реалізації завдань сучасного реформування освіти. Правильно організоване розвивальне середовище сприяє соціалізації дитини, впливає на всі аспекти її розвитку.

Організація розвивального середовища для дітей раннього віку має свою специфіку, зумовлену насамперед особливостями психології та фізіології дітей. Вони надзвичайно спостережливі, чутливі та сприйнятливі. Дворічні діти охоплені бажанням діяти. Дитина розглядає, обмацує всі предмети, що потрапляють до її рук, розбирає їх на частини, робить спробу скласти з окремих частин щось нове. У цей період активність дитини має яскраво виражений орієнтувально – дослідницький характер, тобто мотивується бажанням дізнатися, що це таке? Малюк виділяє в предметах нові якості й установлює між ними нові зв’язки.

Для створення такого середовища вихователь має знати функціональні можливості ігрового матеріалу, вміти формувати ігротеку групи, розподіляти її на куточки (зони). Варто також подбати про відповідність іграшок вікові дітей, характеру їхньої діяльності.

Предметно – ігрове середовище має бути динамічним і мобільним, щоб діти вчилися  активно ним користуватися, а також щоб забезпечувати їм свободу дій. Усе обладнання має постійно поновлюватися, видозмінюватися і легко переноситися з одного місця в інше. Основною умовою створення в ДНЗ будь – якого типу розвивального довкілля для дітей раннього віку є опора на особистісно -  орієнтовану модель взаємодії між педагогом та дітьми. Це означає, що пріоритетною метою виховання є формування гармонійної і всебічно розвиненої особистості; завдання педагога полягає у забезпеченні інтересів дитини у задоволенні її природних нахилів і потреб; дорослий у своїй педагогічній діяльності керується положенням: «Не поруч, не над, а разом».

Для реалізації цієї моделі у середовищі, що оточує малюків, слід створити умови для повноцінного інтелектуального, морального та естетичного розвитку особистості, її гуманізації.

Предметно – ігрове середовище,в якому діє дитина, має бути для неї невичерпним, інформативним, здатним задовольнити потреби в новизні . Основою розвитку дитини є практичні цілеспрямовані дії, ігрова діяльність, під час яких малюк сприймає предмети і явища навколишньої дійсності, усвідомлює зв’язки між ними. Середовище має бути джерелом збагачення дитячої діяльності.