Законодаче та нормативно - правове забезпечення інклюзивного навчання - система освітніх послуг, гарантованих державою, ефективного ззалучення та включення до осівтнього процесу всіх його учасників. Особа з особливими потребами - особа, яка потребує додаткової постійної чи тимчасової підтримки в освітньому процесі з метою забезпечення її права на осівту
Для забезпечення ефективності освітнього процесу наповнюваність інклюзивних груп: "Калинка" складає - 19 дітей, з них три дитини згідно висновкам ІРЦ - з особливими освітніми потребами; "Бджілка" складає - 13 дітей, з них 3 дитини згідно висновкам ІРЦ - з особливими освітніми потребами. Відповідно до висновку та рекомендацій ІРЦ з дітьми працюють група фахівців ЗДО:
- асистент вихователя - Бикова Оксана Миколаївна
- асистент вихователя - Кара Світлана Василіївна
- вчитель - дефектолог - Костікова Світлана Володимирівна
- практичний психолог - Несвіт Ганна Андріївна
- вихователі - Череповська Маргарита Володимирівна, Сабініна Анастасія Анатоліївна, Шевякова Ірина Анатоліївна, Беляк Ганна Ігорівна
- помічники вихователя - Соломоненко Юлія Гургенівна, Білецька Тетяна Михайлівна
Для дітей розроблені індивідуальні програми розвитку дитини з особливими потребами та здійснюється відповідний психолого-медико-педагогічний супровід цих дітей.
Перший етап введення дітей з особливостями психофізичного розвитку до загальноосвітнього простору здійснюється в ЗДО. Включення в інклюзивну групу дітей з різними особливостями розвитку передбачає наявність варіативного розвивального середовища, тобто відповідних розвивальних та дидактичних посібників, засобів навчання, бар'єрного середовища, варіативної методичної бази та здатність педагога до застосування різноманітних методів і засобів роботи як загальної (дошкільної), так і спеціальної педагогіки. Тому вихователями групи були оформлені яскраві розвивально- корегуючи куточки, наповнені сенсорним та дидактичним матеріалом , з яким залюбки грають діти. Завдяки спільним зусиллям вихователів та спеціалістів групи діти з особливими освітніми потребами вчаться спілкуватись з однолітками, грати в спільні ігри. Вище названими спеціалістами щодня надаються консультації та поради батькам щодо виховання та особливостей психо-фізичного розвутку дітей з особливими освітніми потребами, батьки в свою чергу приймають активну участь у вихованні діточок та прислуховуються до порад спеціалістів та вихователів.
Взаємне навчання і дружня підтримка - запорука успішної соціалізації кожної дитини.