ПОПАСНЯНСЬКИЙ ЗДО № 1 "

Наші контакти: 93301,Луганська область.м. Попасна вул. Овражна ,1        тел: 0672870321; e-mail: mega-kinder-sad1@ukr.net  ;


Вы вошли как Гость | Группа "Гости"Приветствую Вас, Гость

Організована навчальна діяльність «Подорож в країну казок» за технологією Н.Гавриш

«Художнє слово і дитяче мовлення» з дітьми старшого дошкільного віку

Череповська М.В., вихователь КЗ «Заклад дошкільної осівти ( ясла-садок)№1 комбінованого типу Попаснянської районної ради Луганської області»

Мета : Продовжувати вчити дітей розуміти характери і вчинки героїв казки ; складати казку, помічати і розуміти образні вислови , вправляти у виборі означень , порівнянь до заданого слова, уточнити уявлення про жанрові особливості казки . Формувати у дітей позитивне ставлення до сприйняття та засвоєння нової інформації, незалежну точку зору й уміння поважати інших. Збагачувати словниковий запас словами : чумаки , віз , ополонка . Закріпити вміння дітей відповідати на запитання повним реченням. Стимулювати та активізувати вживання образних виразів із казки , вміння будувати речення різного типу( розповідні, окличні, питальні); прості , поширені. Розвивати стилістичне чуття мовлення, добирати слова, що найкраще висловлюють думку. Виховувати чуйне, добре ставлення до казкових героїв, бажання їм у важкій ситуації; критичне ставлення до граматичних помилок у власному мовленні, потребу говорити правильно

Обладнання : ноутбук, слайдова презентація .

 

Хід заняття

Вихователь : Добрий день , діти ! А скажіть мені будь ласка чи знаєте ви казки ? А які саме ви знаєте казки? А вони вам подобаються ? Сьогодні я вам пропоную відправитися у дуже цікаву подорож , в країну , де живуть казки . Заплющимо очі, звучить чарівна музика, ми з вами потрапили в країну казок.

ЧАРІВНА МУЗИКА

В цій країні живуть казки, які відрізняються одна від одної жанровими особливостями. Наприклад, казка, в якій з`являються магічні речі - магічна.

Як що в казці є чарівні предмети , вона яка ? (чарівна)

А як що в казці розмовляють тварини , яка це казка ?(фантастична)

- Діти , а яка ваша улюблена казка ? (відповіді дітей)

-А які ваші улюблені герої казок ? (відповіді дітей)

Вихователь :Діти ,погляньте , нас зустрічає один із казкових персонажів , хто цей герой , відгадайте будь ласка . Увага на екран .

 

Електронна загадка

Вихователь :Діти , а ви знаєте загадки про Лисицю ?

Хитра , руда по лісу гуляє,

Зайців та рибку вона полюбляє.(Лисиця)

Діти , чи знаєте ви казки , в яких є Лисиця ? (відповіді дітей)

Показ слайдів , де є персонаж Лисиця

Як можна сказати про Лисицю , про її вигляд (руда , пухнаста , красива) про характер ( хитра , розумна , кмітлива) .

ФІЗХВИЛИНКА

-Сьогодні ми з вами пригадаємо українську народну казку про Лисицю , яка має назву «Лисичка – сестричка і Вовк – панібрат. Я пропоную вам присісти і послухати казку . Увага на екран.

Читання казки

Вихователь : Діти , а чи сподобалася вам казка ?

А хто запам’ ятав , яку вона має назву ?

А хто є головними героями казки ?

Діти , яким чином Лисиця змогла перехитрити усіх героїв казки ?

(відповіді дітей) .

(Лисиця поміняла бичка – третячка на маковий пиріжок ; впала перед візком чумаків і притаїлася неживою ; поки ніхто не бачить , Лисичка почала кидати рибу з воза ; запропонувала Вовку піти до ополонки , та наловити риби; щоб допомогти Вовку витягти хвіст з ополонки , пішла за допомогою у село ; обмазала голову тістечком та пішла на зустріч Вовку).

 

-Діти , а коли я вам читала казку , чи зустрілися вам нові слова ?

А чи знаєте ви , яке значення має слово чумак , ополонка , віз ?

Ополонка – отвір ,прорубаний у замерзлій водоймі .

Віз - засіб пересування на чотирьох колесах ,з кінною або воловою тягою , для перевезення вантажів.

Чумаки- люди, які перевозили товар.

-Хто більше сподобався вам ,діти , Вовк чи Лисиця ?

-Чому ?

Вихователь :Я пропоную вам пофантазувати та вигадати свою нову казку , в якій Лисиця з Вовком потоваришували , стали найкращими друзями . Хто хоче розпочати казку ?

 

-Діти , чи хотіли б ви бути схожими на героїв вашої казки ?(відповіді дітей)

-Чому ?

 

- А зараз я пропоную вам намалювати казку .

-А яку б казку ви хотіли намалювати ,ту , яку ви слухали , чи яку ви вигадали ?

 

 

Організована навчальна діяльність (мовлення дитини середнього дошкільного віку)

"У гості до казки"  ВИХОВАТЕЛЬ: ШКАРА О.О.

 

Мета: знайомити дітей з героями казок, вміти давати характеристики героїв казки, описувати їх; у яких казках зустрічали; закріпити

назву казок; збагачувати словниковий запас слів; розвивати слухову увагу; вміти відгадувати загадки; звуконаслідувати звуки; 

моторику рухів, мислення, пам'ять, творчі здібності; виховувати організованість, інтерес до театралізованих вистав.


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Конспект музыкального занятия

«Школа моральности,

добра и щедрости»

для детей старшего дошкольного

возраста